NTL katalog novi || akcija 07.11. - 13.11. 2019 ||
15 dana 10:27:06
REKLAME

NTL - novi katalog i akcija

Pregled letka Aktualni katalog trgovine NTL vrijedi od 07.11.2019

Aktualni katalog

07.11.2019 - 13.11.2019

Pregled letka Aktualni katalog trgovine NTL vrijedi od 31.10.2019

Aktualni katalog

31.10.2019 - 06.11.2019

REKLAME
Pregled letka Aktualni katalog trgovine NTL vrijedi od 24.10.2019

Aktualni katalog

24.10.2019 - 30.10.2019

Pregled letka Aktualni katalog trgovine NTL vrijedi od 17.10.2019

Aktualni katalog

17.10.2019 - 23.10.2019

NTL katalog

Kupujmo jeftinije: katalozi NTL

Koliko je za uspjeh, pa i za puki opstanak i na domaćem tržištu nužno poznavati i slijediti globalne trendove, sjajno dokazuje uspješnost ove skupine. Shvativši da je udruživanje preduvjet očuvanja konkurentnosti pred stranim lancima, NTL je definitivno pomogao održanju, prosperitetu i rastu domaćih proizvođača i distributera u kategoriji Prehrana. Možda je najbolji pojedini dokaz upravo promotivna strategija ovog lanca: uz standardni NTL katalog (NTL letak) (ovdje, s početkom važenja 07.11.2019 i trajanjem od 07.11.2019 - 13.11.2019) tu je i dodatna brošura specijalizirana za odabrana mjesta (Krapina, Soblinec, Duga Resa, Lučko). Svaka od ovih šarenih brošura trudi se posebno promovirati proizvode domaćih proizvođača, a ono što upotpunjava cijelu sliku je niz televizijskih NTL akcija.

Zaista, svaki je NTL katalog novi zbir popusta na domaće prehrambene proizvode i mješovitu robu, a zahvaljujući ažurnosti NTL akcija katalog nikad ne izaziva osjećaj dosade i ponavljanja, koristeći svoju bezbroj puta provjerenu tajnu formulu kojom iste ili slične svakodnevne potrepštine uvijek predstavlja u atraktivnijem i efektnijem ruhu.

O NTL: važno i zanimljivo

Nastao 2008. godine udruživanjem 16 već postojećih domaćih trgovačkih lanaca (Kerum, Tommy, Bakmaz, Biljemerkant, Boso, Pemo, Studenac, Trgonom, Idis, Trgocentar, Diona), NTL izgradnju svoje reputacije definitivno nije započeo ni iz čega. Nastao iz svijesti o potrebi udruživanja radi konkuriranja stranim lancima, ovaj je lanac izgradio svoje ime na dobroj podlozi, raspolažući već postojećim marketinškim i stručnim resursima.

Uz stalne promjene, uključenja novih i izlaske starih članova, danas se NTL oslanja na 7 važnih članova: Bakmaz, Boso, Gavranović, Metss, Studenac, Trgostil i Trgovinu Krk. Poslovnice su otvorene od Zagreba do Dubrovnika, od Splita do Pule, od Osijeka do Zadra – kao i u mnogobrojnim manjim gradovima; tako da su trgovine NTL već i svojom univerzalnom prisutnošću pridobile povjerenje i pažnju kupaca.

Na službenim web stranicama (ntl.hr) uistinu se nalazi obilje informacija: osim što će vam NTL novi katalog odmah objaviti svoju paletu preporučenih popusta, upustite li se u detaljnije istraživanje, naći će se tu zaista proizvodi iz svih kategorija (voće i povrće, mlijeko, meso, riba, kruh, piće, zdrava prehrana, higijenski proizvodi, itd…) , a mnoge od njih, kao robne marke osmišljene u samom lancu, nećete naći ni u jednoj drugoj trgovini.  Tu su također i osnovne informacije za kontakt sa sjedištem u Sesvetama, kao i obrazac za online kontakt.

Oni koji žele više, ovdje će također pronaći i posebne prilike, kao što su nagradne igre i specijalne Vikend Maxi ponude.

Štedjeti uz NTL: nadmudrite vlastite navike

Premda kao prvi korak svakom kupcu preporučujemo katalog NTL (a do najnovijih izdanja je uvijek lako doći preko Letkomata), ponekad čak ni razina kvalitete ponude koju promoviraju šareni NTL katalozi neće zadovoljiti svačiji ukus ni novčanik: u tom slučaju, upućujemo vas na šetnju izlozima i drugih trgovina u istoj kategoriji (Spar, Plodine, Lonia, Lidl, Konzum, Kaufland, Interspar); samo temeljita priprema kupnje i detaljno upoznavanje s cijenama omogućit će pametnu potrošnju na tržištu suvremene konkurentnosti. Ova metoda, doduše, možda traži nešto više vremena, ali na kraju donosi slatke plodove niskih cijena, kvalitete i pune košarice.

 

REKLAME


REKLAME