REKLAME

IKEA Katalog - trenutna akcija

Pregled letka Aktualni katalog 2020 trgovine IKEA vrijedi od 01.09.2019

Aktualni katalog 2020

01.09. - 30.06.2020

Pregled letka Spavaće sobe 2020 trgovine IKEA vrijedi od 23.09.2019

Spavaće sobe 2020

od ponedjeljka 23.09.2019

Pregled letka Kuhinje 2020 trgovine IKEA vrijedi od 24.09.2019

Kuhinje 2020

od utorka 24.09.2019

Pregled letka Kupaonice 2020 trgovine IKEA vrijedi od 25.09.2019

Kupaonice 2020

od srijede 25.09.2019

REKLAME
Pregled letka Business 2020 trgovine IKEA vrijedi od 30.09.2019

Business 2020

od ponedjeljka 30.09.2019

Pregled letka Ormari 2020 trgovine IKEA vrijedi od 26.08.2019

Ormari 2020

od ponedjeljka 26.08.2019

Pregled letka Vodič za kupovinu kućanskih uređaja 2020 trgovine IKEA vrijedi od 26.08.2019

Vodič za kupovinu kućanskih uređaja 2020

od ponedjeljka 26.08.2019

Pregled letka Vodič za kupovinu kuhinja 2020 trgovine IKEA vrijedi od 26.08.2019

Vodič za kupovinu kuhinja 2020

od ponedjeljka 26.08.2019

REKLAME
Pregled letka Tvoja nova kuhinja 2020 trgovine IKEA vrijedi od 26.08.2019

Tvoja nova kuhinja 2020

od ponedjeljka 26.08.2019

Pregled letka Spavaće sobe trgovine IKEA vrijedi od 07.02.2019

Spavaće sobe

07.02. - 30.06.2019

IKEA katalozi i akcije

IKEA katalog 2020

Za razliku od većine trgovina koje se zadovoljavaju s jednom ili eventualno dvije brošure (eventualno uz kakvu prigodnu iznimku). „IKEA katalog“ pojam je koji ne valja shvatiti olako. Naime, u slučaju lanca IKEA u svako doba aktivno je i važeće čak oko desetak različitih kataloga, od kojih se svaki odnosi na određeni segment proizvoda. Primjerice, za one koji žele svoj dom obogatiti uz pomoć Ikea kuhinje katalog će doći pod imenom „Kuhinje 2020“, dok će druge potrebe i želje zadovoljiti brošure koje se odnose, primjerice, na kupaonice, spavaće sobe, business okruženja, ormare, kućanske uređaje…

Naravno, osim ovih specijaliziranih brošura, tu je i opći IKEA katalog (ovdje), kojeg od većine konkurencije izdvaja naročito dug rok trajanja: tako posljednje izdanje vrijedi od 01.09.2019, a traje čak 01.09.2019 - 30.06.2020. Nudeći prepoznatljivo praktičan i pristupačan dizajn, IKEA i na dizajn svojih brošura primjenjuje sukladna načela. Pregledno organizirana i uz jasno i nedvosmisleno istaknute cijene, ova brošura čini uređenje svakog dijela kuće avanturom i iskustvom za pamćenje.

IKEA: kako do važnih informacija?

Do najvažnijih IKEA rasprodaja, ali i svih drugih relevantnih informacija o ponudi trgovine IKEA najbrže i najpotpunije možemo se informirati putem službene web stranice na adresi www.ikea.com. Nudeći balans između preglednosti i kategorizacije i davanja prostora pojedinim proizvodima da se istaknu, na ovoj stranici zaista za sebe može nešto pronaći svaka mašta i novčanik. Svaki dio kuće na IKEA web stranici dobio je svoj poseban odjeljak: tu je soba za odmor („Moja oaza“), zatim dnevna, spavaća, dječja soba, kupaonica...Posebnu kategoriju ovdje su također izborili kuhinjski setovi i uređaji kao i odjel za poslovni namještaj (IKEA BUSINESS), a svojevrsna novost za one koji IKEU znaju samo kroz ponudu namještaja mogao bi biti i solidno opremljen odjel tekstila.

Naslovna se stranica službenog weba brine da uvijek ostanemo u toku s najnovijim senzacijama iz ponude trgovine – ovdje će i površnom promatraču teško promaći bilo koja atraktivna prilika; u bogatstvu ponuda trgovine IKEA rasprodaja je zaista samo jedna od opcija jeftinije kupnje.

IKEA zaista čini sve kako bi izašla u susret svojim kupcima. Za one koji posjetu trgovini daju prednost pred korištenjem web shopa, blizu Zagreba (ulica Alfreda Nobela 2, Sesvete-Kraljevec) otvorena je i velika robna kuća s restoranom i kafićem radnog vremena od 10 do 21 sat (premda će za mnoge koji zavire u IKEA katalog 2020 online kupnja, sigurni smo, i dalje ostati omiljeni oblik naručivanja). Dokaz brige o kupcima je i alat za planiranje doma dostupan online, kao i razvijen sustav dodatnih usluga (dostava, sastavljanje, instalacija, šivanje, odvoz madraca, punjač za električne automobile, poklon kartica….). Tu možete naći i sve druge važne i pomoćne informacije, poput načina plaćanja, teorijskih načela i koncepata, čestih pitanja i odgovora…

Kratka povijest kompanije IKEA

Tvrtku IKEA zaista odlikuju skromni počeci: osnovana je od tada tek 17-godušnjeg Šveđanina Ingvara Kamprada 1943. za prodaju  sitnih potrepština (olovke, novčanici, okviri za slike). Suočeni s izazovima života u predjelu oskudnih resursa, stanovnici tog kraja dali su svojom kreativnošću prvi impuls razvoju ove kompanije. 1951. po prvi put javlja se IKEA katalog.

Do danas tvrtka je na globalnom planu otvorila čak 367 robnih kuća na 30 tržišta. U Hrvatsku stiže 2014. odlično prihvaćena od domaćih kupaca željnih zapadne robe i standarda.

Štednja: načelo IKEA trgovine

Već od samih svojih početaka, djelatnost tvrtke IKEA bila je orijentirana na štednju i efikasnost, već i zbog izazova podneblja u kojem je započela s radom. Stoga se razumje da konkurencija nema lak zadatak u natjecanju sa firmom kojoj su osnovna načela poslovanja upravo praktičnost, efikasnost i pristupačnost. „Stvaranje bolje svakodnevice za velik broj ljudi.“, što je službeno geslo, moguće je samo uz niske cijene i nenadmašni izbor proizvoda. Ipak ukusi su različiti, a čak i IKEA popusti, premda česti i intenzivni, ne mogu uvijek obuhvatiti baš sve artikle iz ponude. Zato se i uz raznolikost ovih izloga lako može dogoditi da poželite svoju potragu nastaviti negdje drugdje. I u tom slučaju naše preporuke stoje: potragu započnite na Letkomatu (Aktualni katalog 2020), a ako želite istražiti ponudu drugih trgovina, najbolje je započeti sa Prima, Mömax, JYSK, Harvey Norman, Emmezeta.

REKLAME


REKLAME