ORIFLAME - Katalog Srpanj

Trenutačni Oriflame akcijski katalozi za ovaj tjedan. Ne propustite posebne ponude.

Aktualni akcijski katalozi Oriflame

Pregled letka Katalog 07/2020 trgovine Oriflame vrijedi od 01.07.2020

Katalog 07/2020

01.07. - 31.07.2020

Pregled letka Wellness vodič trgovine Oriflame vrijedi od 12.11.2019

Wellness vodič

12.11. - 31.12.2020

REKLAME
Pregled letka NovAge vodič trgovine Oriflame vrijedi od 12.11.2019

NovAge vodič

12.11. - 31.12.2020

Pregled letka Katalog - Dočekajte prve dane ljeta trgovine Oriflame vrijedi od 10.06.2020

Katalog - Dočekajte prve dane ljeta

10.06. - 17.06.2020

Pregled letka Katalog 06/2020 trgovine Oriflame vrijedi od 01.06.2020

Katalog 06/2020

01.06. - 30.06.2020

Pregled letka Predivni svaki dan trgovine Oriflame vrijedi od 01.06.2020

Predivni svaki dan

01.06. - 06.06.2020

REKLAME
Pregled letka Dražesna ponuda svibanjska trgovine Oriflame vrijedi od 22.05.2020

Dražesna ponuda svibanjska

22.05. - 29.05.2020

Pregled letka Posebna ponuda trgovine Oriflame vrijedi od 11.05.2020

Posebna ponuda

11.05. - 20.05.2020

Pregled letka Wellness dodatak svibanj trgovine Oriflame vrijedi od 01.05.2020

Wellness dodatak svibanj

01.05. - 31.05.2020

REKLAME

Oriflame katalog Srpanj 2020

Oriflame katalog

Kako i sami ističu navodeći svoja načela, u kompaniji Oriflame uvijek su pronalazili način da pomire dva često nepovezana a ponekad čak i suprotstavljena ljudska cilja: ljepotu i zdravlje. Inzistiranjem na apsolutnoj neškodljivosti svojih kozmetičkih proizvoda s jedne strane, i na intuiciji i uvjerenju kako je prava ljepota nemoguća bez zdravlja, Oriflame se uspio smjestiti na vidno mjesto u kategoriji Drogerija, kozmetika uspješno primjenujući ova načela. A njihovu ćemo primjenjivost, mnogo zornije nego pukim teoretiziranjem, na najslikovitiji način ovdje sebi predočiti kroz službeni Oriflame katalog Srpanj 2020. Ovo umješno i atraktivno izdanje (s početkom važenja na 01.07.2020 i trajanjem 01.07.2020 - 31.07.2020, svakim svojim novim brojem uspijeva pronaći novi način da nas zadivi: pa i kad pomislimoi da znamo sve o Oriflame kozmetici, iskustvo nam ipak šapće da će novi Oriflame katalog opet nekako naći način da nas oduševi novim proizvodima, a stare predstavi kroz prizme kvalitete o kojima možda nismo ni razmišljali. Uz ovu lokaliziranu verziju kataloga Oriflame hrvatska se publika također uvjerila u ono što na globalnom nivou kupci odavno znaju.

Oriflame: obavijestimo se zajedno

Budući da Oriflame katalozi (bilo u tiskanom ili online izdanju) predstavljaju ipak samo uvod u svijet bogate ponude ovog globalnog kozmetičkog diva, želimo li potpunu sliku, posjeta službenim web stranicama bit će neizostavan sljedeći korak. Otvorimo li adresu hr.oriflame.com, vidjet ćemo da je Webshop za Oriflame primarni način kontakta s kupcima. Odmah se na početku nudi mogućnost registracije, a zagušenje kupca pametno se izbjegava pomoću globalnog izbornika. Na naslovnoj stranici istaknute su tek najvažnije i najatraktivnije ponude i popusti, a promociji svog asortimana Oriflame vješto pomaže atraktivnim pričama, kao što su „Otkrijte glamur Holywooda“ ili pak „Oblikujte kosu uz HairX Style Smart“; ne treba naglašavati da će ovdje svaka žena koja drži do svog estetskog identiteta u najboljem slučaju moći samo glumiti ravnodušnost .

Na službenom webu tvrtke Oriflame online katalog također je dobio svoje mjesto, a tu je i svojevrsni blog – sekcija pametnih i korisnih modnih savjeta. Zainteresiranima se nudi i mogućnost uključenja u široku mrežu promotora Oriflame kozmetičkih preparata („Oriflame Svijet ljepote“), što otvara i mogućnost zarade.

Svi  očekivani kozmetički proizbodi ovdje se mogu neći (od ruževa do sjenila, od svih mogućih gelova, sprejeva , do parfema, lakova, krema za lice i tijelo, losiona, i svih ostalih kozmetičkih preparata).  A kako bi se kupnja obavila na zadovoljstvo obje strane, navedene su i sve važne informacije, kao što su načini narudžbe i plaćanja. Napominjemo: primarni način kupnje je preko Webshopa, a direktna prodaja moguća je preko posrednika.

Kratka povijest kompanije Oriflame

Osnovana od braće Roberta i Jonasa (of Jochnick) 1967. godine, kompanija Oriflame od početka se isticala osebujnošću svoje vizije.  Premda u početku ideja o tržišnom plasiranju kozmetičkih proizvoda inspiriranih švedskom prirodom nije obećavala, s vremenom je upravo ova jedinstvena vizija prepoznata kao glavni temelj i uzrok uspjeha i prepoznatljivosti kompanije. Dokaz je tome i postojano širenje ove tvrtke, koja nakon 50 godina razvoja danas djeluje u više od 60 zemalja s više od 3 milijuna zaposlenika i suradnika (uključujući i promotore). Svoju prvo trgovinu Oriflame Hrvatska je dobila 1996, tako da je pred nekoliko godina kod nas proslavila i 20. godišnjicu uspješnog tržišnog prisustva.

Lakšte do uštede uz Oriflame

Nakon što jednom budu prolistani Oriflame katalozi, zaista se može reći: da, ovo je primjer kako steći i zadržati kupce. Ovo i ne iznenađuje, budući da je dugogodišnja tradicija osposobila Oriflame, možda i više nego ijednu drugu tvrtku da savlada vještinu obraćanja kupcima, pa i da pridobije određen segment potrošača svojim načelima. Ipak, čak i oni vjerni bogatoj Oriflame ponudi ponekad mogu zatrebati nešto što ova trgovina ne nudi; a ni popuste ponekad prati promjenjiva sreća. Ne sumnjamo da će mnogi biti zadovoljni ponudom koju osigurava Oriflame online katalog i Webshop, ali nikad nije loše biti obaviješten: u ovom slučaju informirati se znači obavijestiti se o ponudi i drugih trgovina iz iste kategorije, kao što su Müller, DM, Bipa, Avon.

REKLAME


REKLAME