Interspar katalog | Nova tjedna akcija od 11.12.2019 + Božić
REKLAME

Interspar katalog - Nova tjedna akcija + BOŽIĆ

Aktualni letak - novi

11.12. - 24.12.2019

Aktualni letak

04.12. - 17.12.2019

Kuponi

27.11. - 17.12.2019

REKLAME

Katalog - Najveći izbor poklona!

13.11. - 07.01.2020

Katalog - Vrijeme je za kolače

16.10. - 07.01.2020

REKLAME

Katalog - Sveti Nikola

04.12. - 10.12.2019

Pregled letka Aktualni letak trgovine Interspar vrijedi od 27.11.2019

Aktualni letak

27.11. - 10.12.2019

Interspar katalog

 

Vodstvo tvrtke Interspar od samih je početaka razumjelo važnost temeljitog i brižnog pristupa svojim kupcima. Ne pristajući na kompromise u kvaliteti i raznolikosti ponude i pazeći da se nikad ne iznevjere očekivanja kupaca, Interspar se prirodno nametnuo kao vjerni pomoćnik u svakodnevnoj kupnji, s naglaskom na prehrambene namirnice. Uz inzistiranje na kvaliteti i brižnom građenju poslovnog modela, kao i na konstantnim ulaganjima uspjeh ne može izostati, pa zato danas, kako na globalnoj razini, tako i u Hrvatskoj, lanac Interspar predvidljivo ima veliku popularnost i mnoštvo zadovoljnih korisnika. Znajući ovo, sigurno ne čudi što smo prepoznali njegovu kvalitetu i svrstali ga u kategoriju Prehrana.

Prepoznatljivo širokim rasponom ponude prehrambenih proizvoda i sveobuhvatnim izborom sniženja, Interspar katalozi prirodno se nameću kao najbolji izbor za početak istraživanja bogatstva Interspar ponude. Interspar katalog podrazumijeva 11.12.2019 i traje 11.12.2019 - 24.12.2019), tjedni pregled isplativih prilika kojima neće odoljeti ni najzahtjevniji kupci, ali također i magazin „Dobar tek“, namijenjen gurmanskim znalcima. U kombinaciji s izborom koji donose Interspar katalozi, ponuda Interspar akcija čija je svrha povezati kupce s najrelevantnijim i najaktualnijim popustima, malo kog će ostaviti ravnodušnim. Među obuhvatnijim akcijama izdvajamo i posebne prilike kao što su: „Mega cijena“, „Šparna subota“, „Home of BBQ“ ili „Da, domaće je“

U asortimanu, cijenom se i kvalitetom naročito ističu i iznad drugih proizvoda dodatno izdižu artikli pod markom „SPAR marka kvalitete“, kao i pod nedavno uvedenim „SPAR Premium“ zaštitnim znakom, koji obuhvaća probrane domaće prehrambene proizvode.

Web stranica lanca trgovina Interspar predvidljivo je najpouzdaniji način kako za obavještavanje o sadržaju trenutnih Interspar ponuda - Interspar akcija, tako i za dobivanje svih drugih željenih informacija. Zato, tražite li informacije o radnom vremenu ili adresi određene podružnice, mogućim otvorenim radnim mjestima, uvjetima kupnje i plaćanja, općim informacijama o kompaniji ili neke druge relevantne podatke, preporučujemo da posjetite službenu web stranicu spar.hr. U slučaju da tražite trenutne Interspar popuste i povoljne prilike, Interspar katalog je uvijek dobar pomoćnik i putokaz. „Interspar katalog - Nova tjedna akcija + BOŽIĆ“ vam donosi velike popuste; kako biste osigurali da ih ne propustite, ne oklijevajte nego odmah provjerite današnju aktualnu ponudu!

Je li vam možda promakla Interspar ponuda koja vam je u određenom trenutku zapela za oko ili vam se učinila privlačnom? Ako je odgovor potvrdan, imamo prijedlog za vas: našu sekciju „Aktualni letak - novi“: kako biste se pobrinuli da uvijek ostanete u toku s izlogom Interspar ponuda, pretplatite se na newsletter i nikada više nećete propustili ove atraktivne ponude.

Također bismo vam htjeli skrenuti pažnju na ponude drugih trgovina u ovoj kategoriji kao što su Lidl, Kaufland, Konzum, Plodine, Studenac, Tommy, NTL, Spar čija bi vas aktualna ponuda također mogla privući i zainteresirati.

 Kratka povijest i uspješnost poslovnog modela

Pod krovom tvrtke SPAR, naziv „Interspar“ označava hipermarket, spoj velike, sveobuhvatne samoposluge (supermarketa) i robne kuće. Došavši u Hrvatsku relativno nedavno (2005. otvoren je prvi Interspar hipermarket u Zadru), lanac se munjevito proširio diljem Hrvatske (integrirajući i neke već postojeće trgovine kao Billa i Diona), pa tako danas obuhvaća već 21 trgovinu. Brzina širenja je tim impresivnija zna li se da je SPAR Hrvatska najmlađi od globalnih ogranaka tvrtke, što ukazuje na perspektivnost, agilnost i propulzivnost tvrtkinog poslovnog modela, dokazanog na svjetskoj razini (SPAR posluje u 35 zemalja na 4 kontinenta, a samo u centralnoj Europi zapošljava više od 50 000 ljudi).

REKLAME


REKLAME