REKLAME

Zara Katalog - trenutna akcija

Pregled letka Chillida trgovine Zara vrijedi od 01.04.2020

Chillida

01.04. - 30.04.2020

Pregled letka Kids trgovine Zara vrijedi od 01.04.2020

Kids

01.04. - 30.04.2020

Pregled letka Must Have trgovine Zara vrijedi od 01.04.2020

Must Have

01.04. - 30.04.2020

Zara Katalog

Zara katalog

Djelujući kao danas već globalno prepoznatljiv brand i dio globalnog koncerna, Zara je izvrstan dokaz kako su za poslovni uspjeh ishitreni kompromis i predavanje stihiji nešto čemu se pod svaku cijenu treba oduprijeti. A koliko korporacija Inditex, u čijem sklopu posluje i Zara pažljivo brine o prepoznatljivosti svakog pojedinog brenda bez obzira na inače blistave poslovne rezultate, nema boljeg dokaza nego što je Zara katalog 2020 (s početkom važenja 01.04.2020 i trajanjem 01.04.2020 - 30.04.2020). Ovom se katalogu, prikladno nazvanom „Chillida“ uvijek može direktno pristupiti ovdje, a osim već spomenute opće brošure, Zara katalog dolazi i u dodatnoj verziji pod nazivom „Dress time“, koje vodi naročitu pažnju o željama i interesima ženskih kupaca. Ne zanemarujući sadržaj, ali dopuštajući da zadnju i presudnu riječ u prezentaciji ponude ima stil, ovi će katalozi omogućiti svakom kupcu pažljivo upoznavanje s umijećem kreatora Zara kolekcija; naravno, za one kojima to nije dovoljno, preporučujemo kao savjetnika službenu web stranicu.

Zara web stranica

Tako, alkemijskim spojem elegancije i profesionalizma, službenoj web stranici (www.zara.com) naizgled bez grubih šavova i muke uspijeva pomiriti lijepo i korisno za svoje postojeće i potencijalne kupce. Pazeći da do svakog zainteresiranog dođe ama baš svaki bitan detalj Zara kolekcija modne odjeće, webmasterima ove stranice (kako njene globalne, tako i lokalne, hrvatske verzije) uspjelo je ovu virtualnu policu predstaviti na način koji možda daje prednost organizaciji i preglednosti, ali jednom kad vas uvuče u svoj svijet, osjećat ćete se prije kao na modnoj reviji ili usred listanja modnog časopisa, prije nego u trgovini.

Na stranici kojom nam se predstavlja Zara popusti nas mame odmah na očetku: „Sniženja“ se nude već pri samom otvaranju stranice. Odmah nakon toga, smjestila se „Nova kolekcija“ (podijeljena na odjeljke za žene, muškarce, djecu, trf  - za mlađe žene – a također je teško izbjeći ponudi cipela i torbi). No, tek posljednja sekcija, nazvana „New Life Stories“, najbolje dokazuje koliko se Zara trudi poručiti: mi nismo samo trgovina, mi smo avantura i način života. Bez sumnje nudeći svojim kupcima više sa malo novca, Zara ipak shvaća da su njen identitet čine njene priče: Quality Layers, Dance, Keep it Uptown, Neutral Necessities…samo su neki od naslova, od kojih svaki krije novu modnu avanturu i set ekskluzivnih odjevnih predmeta. Obući se skupo a proći jeftino čini se da je misija trgovine Zara; uz iskustvo koje ima Zara akcija nikad neće biti eufemizam za kompromis.

Naravno, tu su i sve druge važne informacija: interaktivna karta osigurava lako nalaženje poslovnica ma gdje god bili, dok je omogućena i veoma jednostavna pretplata na newsletter, kao i na službene letke. Moguće je kupiti i darovnu karticu, a svaki je kupac pozvan da se u slučaju potrebe ili nedoumice i preko e-maila obrati trgovini.

Kratka povijest kompanije Zara

Kao dio globalne Inditex grupe. Zara se (uz druge sestrinske brendove kao Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe) dugi niz godina dokazuje kao jedan od njenih najuspješnijih robnih marki, kako u svijetu, tako i na domaćem tržištu. Do danas je u Hrvatskoj otvoreno već 10 Zara poslovnica, a od 2016 omogućena je i kupnja online. Naročito se Zara diči svojom posljednjom, raskošnom poslovnicom otvorenom 2019. godine u rijeci, ističući da sličan tip prodajnog prostora postoji samo još u Dubaiju, Madridu i Istanbulu.

Do bezbolne uštede uz Zara trgovine

Uz Zara katalog sve će kategorije štovaoca mode – sigurni smo – doći na svoje; premda Zara pretendira na profinjen modni stil, ponuda za djecu ne zaostaje za onom za odrasle. Cijene su niske u svako doba, a znajući kako je u trgovinama Zara akcija često prije pravilo nego iznimka, odbijanje da se upoznamo s njenom ponudom lako će graničiti s pomanjkanjem dobrog ukusa. No, i uz sve rečeno, treba naglasiti: ni jedna trgovina nije svemoćna, a na polju mode cijene često i ne mogu biti jedini kriterij. Stoga, ako kojim slučajem Zara ipak ne nudi ono što tražite ili vam u poslovnicama Zara popusti neki put ne budu naklonjeni, pobrinite se upoznati i s ponudama drugih trgovina iz ove kategorije, poput Planet obuća, Deichmann.

 

REKLAME


REKLAME