←
logo
Tokić

Tokić katalog od 18.08.2025 - Nova akcija i letak

REKLAME

 

 

 

Ponude u vašoj bliziniPonude u vašoj blizini

Otkrijte najbolje ponude u vašoj bliziniOtkrijte najbolje ponude u vašoj blizini

Lokalne ponudeLokalne ponude
REKLAME

Ovi proizvodi trenutno se nalaze u letcima

Ostale trgovine iz kategorije "Ostalo"



Katalog Tokić

Tokić katalog

Smještena u kategoriji Ostalo, trgovina autodijelova Tokić svoj uspjeh temelji na strpljivoj izgradnji distribucijske mreže i povjerenja s kupcima. U ovom se tržišnom segmentu povjerenje kupaca lako gubi a teško vraća, zato je opstanak i rast ove firme najbolji dokaz njene konkurentnosti korektnog odnosa prema kupcima. A ovu golim okom vidljivu činjenicu najbolje dokazuje upravo službeni katalog. Uz pomoć koju pruža Tokić katalog 2025 (dostupan ovdje), važeći za period 08.09.2025 - 19.12.2025, zaista nitko komu zatrebaju automobilski dijelovi ne bi smio ostati kratkih rukava. Naravno, brošura ni jedne trgovine, pa tako ni Tokić katalog, ne može u ograničenom formatu letka predstaviti baš sve proizvode. Upravo zato, on je organiziran na takav način da samom svojom preglednošću upućuje na bogatstvo ponude (ne treba zaboraviti, Tokić u svojoj ponudi ima više od 200.000 raznih artikala, sa čak 230 različitih renomiranih marki).

Sve informacije o trgovinama Tokić

Kad se radi o tolikom broju različitih proizvoda, najčešće će ne samo katalog, već i format web stranice, biti neprikladan za potpunu i iscrpnu prezentaciju cijele ponude.  A ipak, čini se da je web dizajnerima na tokic.hr ovog puta to zaista pošlo za rukom: pametnim grafičkim rješenjima (pregledan i jasnim simbolima obogaćen izbornik) ovdje je na najmanju mjeru svedena opasnost od nemogućnosti nalaženja artikla: sasvim je jasno da je ovo, naročito u modernoj trgovini , rizik koji pod svaku cijenu treba izbjegavati. U ovom slučaju dizajneri odlučili su izbjeći pretrpanost naslovnice popustima i akcijama – opravdano držeći da  će se Tokić akcija 2025 svojim interesentima vjerojatno već predstavio Tokić katalog (bilo online ili offline), pa zapravo i nema potrebe za dupliciranjem.

Bilo da vam zatrebaju autodijelovi ili pomoćni pribor (ili čak autokozmetika), Tokić će spremno priskočiti u pomoć širinom svog asortimana. Svejedno je radi li se o nekoj komponenti iz redovite ponude ili vas je privukla akcija kao „Tokić zimske gume 2025“; ne možemo reći da se Tokić nije potrudio da nas na svaki mogućni način upozna s onim što nudi. Ovo još više vrijedi s obzirom na nepreglednost palete ponude.

Osim standardnih kategorija (akumulatori, spojke, dijelovi motora i mjenjača, filteri, ovjes, kočnice, ispušni sustav, gume, brisači), nude se i brojni dodatni artikli, poput maziva i ulja i već spomenutih sredstava za čišćenje vozila. Tu su i dijelovi za prikolice

Kao što je uobičajeno, osim ovih informacija, stranica nudi i sve druge informacije neophodne za pravilnu i informiranu kupnju.  Na interaktivnoj mapi Hrvatske označene su poslovnice (radno vrijeme kojih varira, ali najčešće se kreće od 8 do 20 sati), a kako bi se kupnja i izvršila, pomažu podaci u načinu plaćanja, jamstvima i reklamaciji. Službeni Tokić katalog je, podrazumijeva se, dostupan i na službenoj stranici, a tu je još sekcija novosti, podaci o mogućnostima zaposlenja, često postavljana pitanja, i još mnogo toga. Zanimljivo je napomenuti da  Tokić organizira i svoj trkaći tim – „Tokić Racing Team“, koji pamti zapažene uspjehe.

Kratka povijest kompanije Tokić

Povijest tvrtke Tokić počinje 1990. godine; kad otvaranje tržišta stvara preduvjete za osnivanje tvrtke. Kontinuirani razvoj osnovna je odlika firme, pa je tako do danas uspjela svoju distribucijsku mrežu proširiti po cijeloj zemlji, djelujući u više od 100 poslovnica i s više od 400 radnika u Hrvatskoj i BiH. Kako brojnošću artikala u ponudi, tako i volumenom prodane robe, danas se Tokić opravdano može smatrati najvećim prodajnim lancem automobilske opreme u zemlji.

Tokić: prijatelj štedljivog kupca

Premda je službeni Katalog, kao zbirka Tokić akcija, nedvojbeno najbolji način da se obavijestimo o ponudi trgovine, savjesni kupac svakako će konzultirati službeni web site. Ali, samo će mudar kupac znati izdvojiti se od prosjeka i ne zaustaviti ovdje svoju potragu i analizu. Premda Tokić ima nenadmašan izbor a njegove su akcije godinama opravdavale povjerenje kupaca, uvijek postoji mogućnost loše sreće; na svaku se akciju i popust može uraniti ili zakasniti. Stoga, da ne biste ovisili samo o jednom dobavljaču, ma koliko pouzdan i kvalitetan bio, učinite sebi uslugu i svakako pregledajte i ostale trgovine iz ove kategorije, kao što su Bima, Baby Center.

Pročitajte više o Tokić
REKLAME