REKLAME

Tupperware Katalog - trenutna akcija

Pregled letka Ostanite smireni i organizirajte se trgovine Tupperware vrijedi od 30.12.2019

Ostanite smireni i organizirajte se

30.12. - 02.02.2020

Pregled letka Više vremena za život - Jesen / Zima trgovine Tupperware vrijedi od 02.10.2019

Više vremena za život - Jesen / Zima

02.10. - 31.01.2020

Pregled letka Posvetite vrijeme onome što je doista bitno trgovine Tupperware vrijedi od 02.12.2019

Posvetite vrijeme onome što je doista bitno

02.12. - 29.12.2019

Pregled letka Tupperware - Black Friday trgovine Tupperware vrijedi od 22.11.2019

Tupperware - Black Friday

22.11. - 29.11.2019

REKLAME
Pregled letka Izgledaju tako maštovito! trgovine Tupperware vrijedi od 04.11.2019

Izgledaju tako maštovito!

04.11. - 01.12.2019

Pregled letka Zima 2019 trgovine Tupperware vrijedi od 14.10.2019

Zima 2019

14.10. - 15.12.2019

Pregled letka Nemojte propustiti dobar party trgovine Tupperware vrijedi od 30.09.2019

Nemojte propustiti dobar party

30.09. - 03.11.2019

Tupperware katalog %leatestLeafletName%

Tupperware katalog

Puki podatak da se , kao ponuđač posuđa Tupperware na Letkomatu smjestio u kategoriji Ostalo ovom (svjetski poznatom) proizvođaču baš nimalo ne oduzima na važnosti.  Činjenica da na domaćem tržištu nema mnogo konkurencije, zapravo bi nas trebala prije privući nego odbiti, a bolje nego itko ove će riječi shvatiti oni koji su bar jednom u ruke uzeli Tupperware katalog (Ostanite smireni i organizirajte se)i dali mu priliku da ih oduševi. Uistinu, Tupperware katalog Veljača 2020  (dostupan ovdje, s početkom važenja od 30.12.2019 i trajanjem 30.12.2019 - 02.02.2020) imat će nešto za svaki ukus i potrebu: njegova desetljetna prisutnost, posebno na inozemnom tržištu praktički mu je zagarantirala popularnost kod starijih, dok, čini se, i mlađe sve više osvaja praktičnošću i jednostavnošću svog dizajna, toliko prikladnim potrebama, pa i estetici modernog vremena. Nije pretjerano reći: svaki je letak koji izda Tupperware akcija za sebe, prilika za popust i novu uštedu, što još više znači na području gdje štednja  i kvaliteta zapravo rijetko idu zajedno.

Tupperware informacije: gdje početi?

Tupperware web stranica (www.tupperware.hr) odskače od konkurencije prividno malom količinom sadržaja: međutim, radi se tek o izbjegavanju suvišnog. Naprotiv, čini se da je Tupperware zaista prepoznao bilo modernog marketniga: više od pretrpavanja proizvodima i slaganja kategorije na kategoriju, kupce će privući spretno smišljen i sadržajan letak i katalog. Tako je službeni Tupperware katalog (uz pridruženi mu sezonski YouTube video insert) vidno istaknut na službenoj stranici kao zapravo glavni način upoznavnaj s proizvodima, zamjenjujući tradicionalne prenakrcane izbornike. Svakako valja napomenuti da ovo nije sve: u kategoriji „Tekuće promocije“ pripremio nam je Tupperware letak kojim nam skreće pažnju na tekuće promocije; ovaj, dakle, letak služi kao popis trenutno aktualnih Tupperware akcija.

Tvrtki Tupperware zaista treba dati priznanje za preglednost: važne informacije i savjeti izdvojeni su u posebnu kategoriju. Samim time, neopterećene suvišnim, ove će informacije biti lakše uočene, shvaćene i usvojene.

Kao dodatak, ovdje ćemo naći i nekoliko kulinarskih recepata, kao i informacije o karijeri i par riječi o povijesti tvrtke, zajedno s podacima za kontakt. Ni više ni manje nego što je potrebno za obavijesti o mogućnostima kupnje (koja se u slučaju kompanije Tupperware odvija preko lokalnih posrednika).

Ne treba zaboraviti: uz Tupperware letak i web stranicu, „Tupperware Party“ je jednako važan način promocije proizvoda tvrtke! Ova mogućnost pruža priliku domaćicama da u svom domu Tupperware prezentatoru pruže priliku da uzvanike upozna s prednostima posuđa koje tvrtka nudi; ne treba zaboraviti, prilika da se proizvod vidi i opipa svojom izravnošću i neposrednošću može lako zasjeniti efekt čak i najboljeg letka ili web stranice.

Kratka povijest kompanije Tupperware

Otkako je Tupperware još 1946. osnovao Earl Tupper (po kome je tvrtka dobila i ime), već više od 70 godina ona kontinuirano inovira na polju čuvanja hrane. Ona to ne čini samo razvojem teorije, već proizvodi i nudi praktične proizvode za tu namjenu, a takav joj je sistematični pristup osigurao kod mnogih danas status prvog u klasi. S prometom od milijardu dolara godišnje, 1000 vrsta proizvoda i 14 tvornica na globalnoj razini, Tupperware zaista sve više opravdava ovu poziciju.

U Hrvatskoj Tupperware djeluje preko svojih posrednika (Jesen Usluge d.o.o. i Procella d.o.o.), a svojim Danima otvorenih vrata usprkos znatnom tržišnom udjelu još uvijek uspijeva kontinuirano osvajati povjerenje novih kupaca.

Štednja kao misija Tupperware trgovina

Jednostavnost, efikasnost i pristupačnost glavne su ideje na kojima Tupperware temelji svoj poslovni model. Štoviše, svaka Tupperware akcija teži za tim da kupcima što više neposredno približi ove odlike. Valja priznati: dominantna pozicija ovog poniđača posuđa na domaćem tržištu mnogo govori u njegovoj tržišnoj prodornosti.

Pa i pored toga, valja priznati da ni Tupperware posuđe neće zadovoljiti baš svaki ukus. Neki će možda tražiti još jeftinije, nečije će potrebe zadovoljiti samo luksuzno posuđe. Oni manje sretni možda će propustiti Tupperware party ili će ih mimoići neki popust. Za sve takve pripremili smo i alternativni prijedlog: asortiman posuđa, kao i druge raznovrsne robe iz ove kategorije preporučujemo provjeriti preko Letkomata, u trgovinama poput Tokić, Pepco, NKD, Kik.

 

REKLAME


REKLAME