Svi znamo za taj nalet adrenalina u dolasku omiljenog praznika u studenom. Koji zapravo nije službeni praznik, ali zato djeluje toksično. Čekamo kraj radnog vremena da bismo stajali u redu pred trgovinama.

Crni petak se od jednog dana proširio na vikend, pa na tjedan, a negdje i cijeli mjesec. Pritisak je manji, jer ne moramo sve kupiti u jednom danu. Ali uzbuđenje se samo protegne na još dana ili tjedana. Zjenice se šire, dlanovi se znoje – svi znakovi Njegovog dolaska su tu.

Nagovještaj Božića

“Tajming” je negdje prije najljepšeg i najtoplijeg praznika – Božića. Ako ne znate kad je točno, provjerite kad je Dan zahvalnosti. Sljedeći petak nakon tog američkog praznika je Crni petak. Neki već podešavaju satove. Sunčani dan će biti kratak, ali možemo šopingirati i po mraku! 

Možda smo svjesni da nam sve te stvari ne trebaju, ali zašto se ne bi malo razveselili – posebno kad je oko nas toliko loših vijesti. Sigurno se sjećate onih scena s televizije kako ljudi čekaju u redu cijelu noć pred izlozima kako bi dobili svoju poslasticu za Crni petak. Tko zna, možda nas i to čeka ove godine.

Ludilo Crnog petka

Zašto je Crni petak tako zarazan, iako – da budemo iskreni – sniženja nisu toliko dramatična kao u državi iz koje je praznik originalno došao – Sjedinjenih Država. Možete li zamisliti kako čak 174 milijuna Amerikanaca i Amerikanki nasrće na trgovine – što je više od polovice ukupne populacije ove države iz koje smo kopirali Crni petak. Evo još malo američke statistike – prosječni Amerikanac taj dan potroši 335 dolara, što uopće nije zanemarivo.

Prethodnik Crnog petka je parada Djeda Božićnjaka. Pod utjecajem tog iznimno popularnog lika, američke trgovine počele su prakticirati slične parade, da bi na kraju dobili ovo što imamo danas – veliki praznik kupovine.

Crni petak također znači i preoprerećenje sistema ogromnim brojem ljudi, tako da najviše posla imaju vodoinstalateri. Bilo je inicijativa da se zove “Big Friday”, ali kao što vidite, to nije zaživjelo. Veliki petak je već zauzet, to je onaj u velikom tjednu.

Od 2001. to je dan sa službeno najvećim gužvama u godini. Prije toga, tu titulu je zauzimala subota prije Božića. Kako je krenulo, Crni petak će teško izgubiti tu titulu. Samo pazite da ne postanete ovisni o shoppingu, ili kako se stručno kaže – oniomani.

Možda će vas iznenaditi podatak da je 12% potrošača pod utjecajem alkohola taj dan. Možda doista trebate neki stimulans da biste se izborili sa svim tim gužvama!

Shopping fenomen

Ipak, nemojte samo naslijepo poharati dućane. Napravite dobru pripremu, jer zašto bi kupovali nešto nepotrebno, čak i ako je po povoljnoj cijeni? Otiđite na stranicu Letkomat i saznajte iz prve ruke što, gdje i kada. Uz dobro odrađenu domaću zadaću, i vaša kupovina će biti uspješnija, te nećete imati gorak okus da ste se možda zaletjeli s kupnjom.

Prepustite se Black Friday čaroliji

Kako god, tu je, kod nas, prešao je ocean da bi bio tu. I neće nikamo otići, štoviše, može doći i do vaših domova. Crni petak neće pobjeći, ima ga i online. Tako da ga možete doživjeti i s kauča.

Uživajte u najvećem shopping danu u godini! I samo da znate – taj “praznik” se smatra najboljim danom za kupiti TV!

PRIPREMITE SE ZA OMILJENI PRAZNIK U STUDENOM – CRNI PETAK

Leave a Reply

Your email address will not be published.


Post navigation